♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خیانت

عصبانی بودم...


دستامو گرفتی....


چقدر گرمه دستات....


فکر کردم از گرمای عشقه.....


وجودم گـُر گرفت....


به خودم اومدم....


چه اشتباهی.....


چند لحظه پیش دیدم دستات محکم تو دستش بود....





نظرات شما عزیزان:

(دنیای دختر دیوونه)mahsa
ساعت21:34---2 مرداد 1391
سلام عزیزم...خوبی؟؟؟
وبلاگت خیلی قشنگه...من از این پستت خیلی بیشتر خوشم اومد...
وبلاگتو دوس داشتم...راستی به وب منم بیا...
ضرر نمیکنی...
منتظرتم..بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 14:49 | |